Публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм 2019 року Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю

Звіт про роботу Управління державного архітектурно-будівельного контролю Рівненської міської ради за 2019 рік

Основним завданням Управління державного архітектурно-будівельного контролю Рівненської міської ради (далі - Управління) є здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності.

Відповідно до статті 28 Бюджетного кодексу України, Управління, як головний розпорядник бюджетних коштів представляє звіт про витрачання коштів міського бюджету за 2019 рік.

Складання та виконання видатків на утримання Управління здійснювалося за програмно-цільовим методом відповідно до вимог статті 20 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів».

Загальний обсяг видатків на утримання Управління в 2019 році затверджено у сумі 2 мільйони 569 тисяч 450 гривень, видатки спеціального фонду не затверджувалися.

Виконання за 2019 рік склало 2 мільйони 493 тисяч 593 гривні – 97,05%:

- на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 2 мільйони 305 тисяч 907 гривні, в тому числі на оплату праці за цивільно-правовими договорами в сумі 23 тисяч 800 гривень;

- видатки на відрядження склали 16 тисяч 125 гривень (в тому числі закордонні відрядження 13 тисяч 500 гривень);

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 24 тисячі 661 гривня;

- на оплату інших видатків на утримання управління (придбання меблів, техніки, канцелярських товарів, оплату послуг з утримання управління, проведення ремонту) спрямовано 113 тисяч 737 гривень;

- на навчання членів тендерного комітету використано 3 тисячі 700 гривень;

- на сплату судового збору за подання до суду позовних та  інших заяв, а також авансових внесків для забезпечення здійснення виконавчого провадження з виконання постанов про накладення штрафів спрямовано 29 тисяч 463 гривні.

За період з 01.01.2019 по 31.12.2019 Управлінням:

  • розглянуто 2319 звернень, у тому числі: 1278 звернення від юридичних осіб та 1041 звернень від фізичних осіб;
  • проведено 15 планових перевірок;
  • проведено 195 позапланових перевірок;
  • видано 95 приписів;
  • видано 92 постанови про накладення штрафних санкцій на загальну суму 925 тисяч 310 гривень (з них 548 тисяч 029 гривень сплачено, а 377 тисяч 281 гривня не сплачено у зв’язку з оскарженням до суду або не настанням терміну сплати);
  • зареєстровано 1111 документів щодо отримання права на виконання будівельних робіт (внесення змін до них) та прийняття об’єктів в експлуатацію, зокрема:
  • 15 повідомлень про початок виконання підготовчих робіт;
  • 388 повідомлень про початок виконання будівельних робіт;
  • 68 повідомлень про зміни до повідомлення про початок виконання будівельних робіт;
  • 17 повідомлень про зміну даних у декларації про початок виконання будівельних робіт;
  • 43 дозволи на виконання будівельних робіт;
  • 54 повідомлення про зміну даних у дозволі на виконання будівельних робіт;
  • 444 декларацій про готовність об’єктів до експлуатації;
  • 82 сертифікати про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів;
  • отримано 695 тисяч 543 гривні за видачу сертифікатів.

Варто зазначити, що кошти за видачу сертифікатів та штрафні санкції за правопорушення у сфері містобудівної діяльності надходять до міського бюджету.

За 2019 рік до міського бюджету надійшло 1 мільйон 243 тисячі 572 гривні.